אוטם מורשה מכון התקנים

איטום הוא אחד מרכיבי הבנייה, שאינו זוכה לתשומת הלב הראויה לו, אך יכול להשפיע בצורה דרמטית על איכות החיים בכל מבנה ופעמים רבות, על שלמות המבנה ואפילו על יציבותו המבנית. שלד המבנה עשוי בדרך כלל בטון, שהוא חומר חזק מאוד, אך גם רגיש מאוד וחשוף מאוד לפגעי מזג אוויר ובמיוחד רטיבות ולחות. בכדי להגן על שלד המבנה ובהמשך לכך גם על חלל הפנים במבנה, נדרש מהלך שלם של איטום המבנה מכל כיוון אפשרי, לרבות גג, קירות, חיבורים ואפילו חיבור המבנה עם הקרקע. איטום זה מוצע היום כשירות שמספקים קבלני שיפוצים רבים, אך אם אתם רוצים להבטיח איטום מיטבי ומוצלח, שיחזיק שנים רבות ויגן על איכות החיים שלכם והבית שלכם, כדאי להזמין אוטם מורשה מכון התקנים בלבד.

מיהו אוטם מורשה?

ובכן, על פי החוק במדינת ישראל, כל עבודה קבלנית חייבת להתבצע על ידי קבלן רשום/ מורשה. קבלנים רשומים נרשמים בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים בהתאם לתחום ההתמחות שלהם ובמסגרתו בלבד. בתחום האיטום, נדרש הקבלן להציג הסמכה בתחום האיטום, הסמכה שניתנת כיום על ידי מכון התקנים, שגם הגדיר את התקן לביצוע עבודות איטום בסטנדרטים הנדרשים. בפועל, עבודות איטום מבוצעות בכל רחבי הארץ על ידי קבלנים ועובדים שכלל לא הוסמכו כאוטמים מורשים ואף לא עברו הכשרה מקצועית כלשהי בתחום. ביצוע איטום באמצעות ידיים לא מקצועיות, יכול ליצור ליקויי בנייה בפני עצמם ולהגביר את רמת החומר של ליקויים קיימים אחרים ולשם אתם לא רוצים ללכת. מה שאתם כן רוצים לעשות, זה לוודא שאתם מזמינים אוטם מורשה מכון התקנים ובהמשך לכך, גם מקבלים אחריות שניתן לאכוף על פי חוק.

אוטם מורשה מכון התקנים

איך תמצאו אוטם מורשה?

ובכן, באפשרותכם לבקש כמובן את תעודת ההסמכה של האוטם אותו אתם בוחנים לצורך ביצוע פרויקט איטום, אבל כדי להבטיח את עצמכם במידה הראויה, מומלץ להיכנס לאתר של מכון התקנים ולבחון שאיש המקצוע שעומד מולכם מופיע במסגרת רשימת אוטמים מורשים שאותה מפרסם מכון התקנים. בדיוק כפי שאתם בוחנים האם קבלן הוא קבלן רשום, הן על ידי בדיקת הרישיון שהוא מציג לכם והן על ידי בחינת הרישום שלו בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים, כך נכון לעשות גם במקרה של חיפוש אוטם מורשה תוך וידוא כי שמו ופרטיו מופיעים במסגרת רשימת אוטמים מורשים של מכון התקנים.

א.ב איטום גגות ומבנים היא אחת החברות המובילות בישראל באיטום גגות ומבנים ומבצעת את כל סוגי עבודות האיטום לרבות איטום גגות, איטום מרפסות, איטום מרתפים, איטום קירות, איטום חיפוי חוץ, איטום בסנפלינג, איטום בהתזה, יריעות ביטומניות, יציקות בטקל ועוד. מיותר לציין כי א.ב איטום גגות ומבנים היא חברה בעלת רישיון אוטם מורשה מכון התקנים. לפרטים נוספים והזמנות, פנו אלינו עוד היום בטלפון 052-6688468 נשמזמנות, פנו אלינו עוד היום בטלפון וטם מורשה מכון התקנים.בנים ומבצעת את כל סוגי עבודות האיטוםם שלו בפנקס הקבלנים של רשם ה ונשמח לסייע.

תוכן עניינים

משרדים:
עד עשר שנים אחריות על כל עבודה
נשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה ובעיה. הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ושירות מטעם קבלן מורשה ומוסמך. אנחנו מאמינים בתור חברה ותיקה כי עליכם לקרוא לנו פעם אחת בלבד. זו תהיה הוכחה לביצוע העבודה, בין אם גגות, קירות, עבודות בגובה ועוד – ברמה הגבוהה ביותר.
חברת א.ב איטום הינה חברה בעל וותק וניסיון רב בעולם האיטום
איטום גגות, איטום קירות, איטום קירות בסנפלינג, איטום מרפסות, איטום קירות ועוד.
דילוג לתוכן