חברות איטום במרכז

קבלני איטום במרכז

רגע לפני שהחורף מגיע, אתם עושים את המהלך המתבקש ומחפשים קבלן איטום, שיאטום את גג הבית שלכם ויבטיח לכם כמה שנים של שקט מרטיבות ונזקי שלד. אלא שזאת לא הפעם הראשונה שאתם מזמינים שירותי איטום לבית וייתכן שאתם עצמכם כבר חוויתם מצבים בהם נאלצתם לשלם כסף רב עבור פרויקט איטום, שלא עמד בהבטחה שלו אפילו למשך חורף אחד. יש שמתייחסים לכך כאל עובדת חיים, אבל זהו לחלוטין לא המצב. אז מה הפתרון? ובכן, כאשר אתם מחפשים קבלני איטום במרכז, אחד הפרמטרים המרכזיים שאתם רוצים לבחון, עוד לפני המחיר, הוא את הרישוי של הקבלנים הרלוונטיים לכם.

האם יש דבר כזה קבלן איטום מורשה?

התשובה היא בהחלט כן. על פי החוק במדינת ישראל, כל בעל מקצוע המספק שירותי קבלנות בענף הבניין ובכלל, חייב לשאת רישיון מתאים מטעם רשם הקבלנים במשרד השיכון. תהליך רישום הקבלן כולל בתוכו בחינה של פרמטרים שונים ובהם ניסיון מקצועי והסמכה מקצועית. קבלנים רשומים בתחום האיטום הם קבלנים שעמדו בקריטריונים הנדרשים, עברו הסמכה מקצועית וגם עומדים בקריטריון של שנות ניסיון. מעבר לכך, קבלנים אלה מחויבים כעת לרישיון שעל קבלתו הם עמלו רבות ולא ימהרו לוותר עליו בגין תלונות חוזרות ונשנות מצד לקוחות. המשמעות? כשאתם מחפשים קבלני איטום במרכז, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם עובדים אך ורק עם קבלנים מורשים – זה לא יבטיח לכם הצלחה במאה אחוז, אבל זה הכי קרוב שתצליחו להגיע למאה.

חברות איטום במרכז

מטעם מי ניתנת ההסמכה המקצועית?

אתם אמנם מחפשים קבלני איטום במרכז, אבל איש המקצוע שיבצע עבורכם את העבודה לא חייב להיות קבלן. במילים אחרות, אין הכרח שאיש המקצוע שאתם שוכרים, יופיע בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים. ישנה גם אפשרות של אוטם מורשה, שהוא איש מקצוע בתחום האיטום שעבר הסמכה מקצועית מטעם מכון התקנים הישראלי על פי תקן ישראלי 1752. הסמכה זו היא הסמכה מספקת בכדי לוודא שאתם עובדים עם איש מקצוע רציני ומוסמך ולמעשה, מרבית האוטמים המורשים יחזיקו ברישוי מסוג זה בלבד. למרבה הצער, עוד הרבה יותר אנשי מקצוע בתחום, לא יחזיקו באף סוג של רישיון ואם שאלתם את עצמכם עד עכשיו, מדוע עבודות האיטום שבוצעו עבורכם לא החזיקו מעמד, אז שם כנראה נמצאת התשובה – האיטום לא בוצע על ידי גורם מקצוע, שהוסמך לכך. הפעם, אתם לא רוצים לתת לזה לקרות. הפעם, רק אוטם מורשה.

א.ב איטום גגות ומבנים היא אחת מחברות האיטום המובילות בישראל. החברה מציעה את כל סוגי עבודות האיטום לגגות, קירות, מבנים, מרתפים, מרפסות, יריעות ביטומניות, יציקות בטקל ועוד. החברה מופעלת באמצעות צוות של אנשי מקצוע, כולם אוטמים מורשים וכולם בעלי ניסיון רב בכל משימות האיטום שמבצעת החברה. לפרטים נוספים והזמנות, פנו אלינו עוד היום בטלפון 052-6688468 נשמזמנות, פנו אלינו עוד היום בטלפון וטם מורשה מכון התקנים.בנים ומבצעת את כל סוגי עבודות האיטוםם שלו בפנקס הקבלנים של רשם ה ונשמח לעמוד לרשותכם.

תוכן עניינים

משרדים:
עד עשר שנים אחריות על כל עבודה
נשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה ובעיה. הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ושירות מטעם קבלן מורשה ומוסמך. אנחנו מאמינים בתור חברה ותיקה כי עליכם לקרוא לנו פעם אחת בלבד. זו תהיה הוכחה לביצוע העבודה, בין אם גגות, קירות, עבודות בגובה ועוד – ברמה הגבוהה ביותר.
חברת א.ב איטום הינה חברה בעל וותק וניסיון רב בעולם האיטום
איטום גגות, איטום קירות, איטום קירות בסנפלינג, איטום מרפסות, איטום קירות ועוד.
דילוג לתוכן