חברת איטום בתל אביב

בחירה נכונה של חברת איטום בתל אביב

גרים בתל אביב ונדרשים בשירות מקצועי של חברת איטום בגין נזילה בקירות או בגג הבניין? לפניכם מספר דגשים שיעזרו לכם בבחירה נכונה של חברת איטום מומלצת בתל אביב.

חשיבות מקצועיות עבודות האיטום

עבודות איטום הינן ללא ספק מעבודות הבנייה והתחזוקה החיוניות ביותר למבנים בתל אביב, בהבטיחן את עמידות המבנה בפני רטיבות, לחות ומים. בכך הן משמרות רמה גבוהה של בידוד תרמי וגם אקוסטי ומעלות את רמת עמידותו של הבניין. למעשה, לא אחת לרמת אטימות של מבנה יש השפעה ישירה על בידודם של חללים פנימיים, והיותם נעימים בחורף ובקיץ כאחד. זאת כמובן לצד הבטחת היות המבנה יבש, נעים, בטוח ובריא למגורים. כפועל יוצא מכך יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של חברת איטום בתל אביב שהינה מוסמכת, מנוסה ומומלצת.

קריטריונים לבחירת חברת איטום בתל אביב 

בכדי לסייע לכם בבחירת חברת איטום בתל אביב מובאים לפניכם מספר קריטריונים בסיסיים לנושא:

  • הסמכה – למרבה הצער בשוק בתל אביב יש לא מעט חברות איטום חובבניות ולא מורשות. לכן בתור התחלה יש לעבוד רק עם קבלן איטום מוסמך מטעם מכון התקנים הישראלי, היכול להציג תעודה תקפה המאשרת את הכשרתו בתחום. כמו כן, אם מדובר בעבודות איטום בגובה יש צורך בהצגת תעודות רלוונטיות לסוג זה של עבודות. תוכלו לוודא את הסמכתו של איש המקצוע על ידי כניסה לאתר הרשמי של משרד הבינוי והשיכון ולבדוק אם שמו מופיע ברשימת קבלני איטום מורשים.
  • ניסיון- חשוב לבחור קבלן איטום בתל אביב המציג ניסיון עשיר בתחום. ניסיון זה לא אחת מעיד על יכולתו של הקבלן לספק מענה מקצועי למגוון בעיות איטום בכל רמת מורכבות. כמו כן ודאו שלחברה יש ניסיון ספציפי בסוג עבודות איטום הנדרש על ידכם.
  • המלצות- כמו בתחומים רבים אחרים, חפשו אחר חברת איטום מומלצת בתל אביב, שיש מאחוריה שורה ארוכה של לקוחות הממליצים על שירותיה בחום. כדאי לשאול לקוחות לשעבר של החברה אודות טיב העבודות והשירות שסופק להם, איכותן, הצלחתן ומשך עמידותן.
  • אבחון אישי- חברת איטום מקצועית לא תסמוך רק על התיאור שלכם, אלא היא תקבע את טיב העבודות ותספק עבורן הצעת מחיר רק לאחר שתבחן בעצמה את בעיית האיטום בשטח. אבחנה זו גם תשפיע באופן ישיר על עלויות הצעת המחיר עבור העבודות המבוקשות. יש לציין כי בימינו חברות מקצועיות מחזיקות בציוד אבחון מתקדם ביותר המאפשר איתור מדויק של בעיית איטום ללא פגיעה בשלמות המבנה.
  • מחיר – יש לדעת כי מחיר עבודות איטום אינו אחיד. לכן כדאי לערוך השוואת מחירים בין מספר הצעות של חברות איטום מומלצות בתל אביב, מהן יש לבחור בהצעה המשתלמת ביותר. כמו כן יש לבחון את פרטי הצעת המחיר, לרבות עלות זמן עבודה, ציוד, כוח אדם וחומרים.
  • אחריות- חברה מקצועית תספק אחריות בכתב עבור עבודתה נגד רטיבות ונזקים נוספים. יש גם לשים לב להיקף ואורך האחריות המסופקת על ידי החברה, לבחון את פירוט סעיפי האחריות ומועדי האחריות. בנוסף יש לבדוק שכתב האחריות נושא את חתימת הקבלן ושכל פרטיו נכונים לרבות שם קבלן, שם חברה, מספר תעודת אחריות וכתובת העסק.
  • תוכנית עבודה – חברת איטום רצינית תספק לצד הצעת מחיר תוכנית עבודה מפורטת שמסבירה את מאפייני העבודה, חומרים נדרשים וכו'.
  • ייעוץ מקצועי- חברה רצינית תוכל לספק לכם ייעוץ מקצועי עבור מאפייני עבודות איטום שיש לבצע באופן הנכון, הטוב והמשתלם ביותר.
  • זמינות ולוחות זמנים- בחרו בחברה בתל אביב המציגה רמה גבוהה של זמינות וכן ידועה בהתחייבותה לעמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

הגיעו עם ידע מוקדם

אמצעי חשוב נוסף שיסייע לכם בבחירה נכונה של חברת איטום באזור תל אביב, הינו הידע וההבנה שלכם בתחום. ככול שתכירו יותר מונחים רלוונטיים מעולם האיטום כך תוכלו להבין באופן יותר מדויק מה מציעים לכם אנשי המקצוע השונים. כך למשל, מונחים בתחום האיטום כוללים:

  • יריעות משוריינות- יריעות איטום בעלות שכבה נוספת של ציפוי המספקת רמה גבוהה של בידוד תרמי.
  • יריעות ביטומניות- שיטת איטום איכותית העושה שימוש ביריעות מיוחדות, אך גם מייקרת את עלות העבודות.
  • זיפות- שיטה וותיקה ומוכרת לאיטום גגות, הנחשבת יחסית לזולה אך גם מוגבלת בעמידותה לאורך זמן.
  • איטום בסנפלינג- שיטת איטום עכשווית המיועדת לעבודות איטום חיצוניות בגובה, מייעלת וחוסכת בהוצאות עבודות האיטום.

דוגמא לחברת איטום מומלצת 

דוגמא טובה לבחירת איטום מומלצת בתל אביב הינה א.ב איטום הוותיקה והמוערכת, בניהולו של רמי חי, שיש מאחוריה שורה ארוכה של מאות לקוחות מרוצים. בחברה יספקו לכם שירות מקצועי של קבלן איטום בתל אביב מנוסה ומוסמך מטעם מרכז הבנייה הישראלי ומטעם מכון התקנים הישראלי. זאת עבור קשת רחבה של צרכים לרבות איטום גגות, קירות חיצוניים ופנימיים, איטום מרפסות, איטום בסנפלינג, איטום חיפוי קירות ועוד. 

בחברה מקפידים לספק לכל לקוח שירות מקצועי, יעיל, אדיב ומהיר, המחויב ללוחות זמנים,  עבור מחיר נוח ועם אחריות מקיפה של עשר שנים. כל זאת לצד ליווי אישי לכל לקוח לכל אורך כל פרויקט האיטום, משלבי ייעוץ, לתכנון, ביצוע וגימור. בנוסף, בחברה עובד צוות מיומן שנבחר בקפידה, המציג בקיאות במגוון צרכי איטום, לרבות עבודות ברמת מורכבות גבוהה ביותר.

איך לגלות כשלים באיטום?

כשלי איטום רבים עלולים להופיע כתוצאה מבלאי, נזילות מים, פיצוץ בצנרת וכדומה. אם אתם רוצים לגלות על נזילת מים מומלץ להזמין חברת איתור נזילות שתסייע לכם באיתור הנזילה ומציאת הפתרון. אם הפתרון כולל בתוכו איטום, אנחנו כאן בשבילכם!

תוכן עניינים

משרדים:
עד עשר שנים אחריות על כל עבודה
נשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה ובעיה. הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ושירות מטעם קבלן מורשה ומוסמך. אנחנו מאמינים בתור חברה ותיקה כי עליכם לקרוא לנו פעם אחת בלבד. זו תהיה הוכחה לביצוע העבודה, בין אם גגות, קירות, עבודות בגובה ועוד – ברמה הגבוהה ביותר.
חברת א.ב איטום הינה חברה בעל וותק וניסיון רב בעולם האיטום
איטום גגות, איטום קירות, איטום קירות בסנפלינג, איטום מרפסות, איטום קירות ועוד.
דילוג לתוכן